Serverio priežiūra

Serverių priežiūra yra svarbus aspektas, kurio reikia atsižvelgti norint užtikrinti, kad jūsų serveriai veiktų sklandžiai ir patikimai. Neteisinga serverių konfigūracija, klaidingi programinės įrangos atnaujinimai arba blogai sukonfigūruota saugumo politika gali pakenkti jūsų verslui ir jūsų klientų patikimumui.

Mūsų serverių priežiūros paslaugos yra sukurtos tam, kad padidintų jūsų serverių veikimo patikimumą, užtikrintų didesnį duomenų saugumą ir sumažintų neplanuotų sistemos sutrikimų tikimybę. Mūsų profesionalių technikų komanda visada pasiruošusi padėti jums su bet kokia serverių priežiūros užduotimi, nuo mažų konfigūracijos problemų iki didelių techninių iššūkių.

Mūsų paslaugos yra pritaikytos jūsų specifinėms reikmėms, ir mes nuolat sekiame naujausias serverių priežiūros praktikas, kad galėtume suteikti jums aukščiausio lygio paslaugų kokybę. Jei ieškote patikimos serverių priežiūros paslaugų, susisiekite su mūsų komanda ir mes padėsime jums užtikrinti jūsų serverių maksimalų našumą ir saugumą.

Mūsų specialistai yra patyrę darbe su SERVE, PRAGMA, RIVILĖ, NAVISION, CENTAS, DEBETAS bei kitomis brokerių, transporto, gamybos bei paslaugų sektoriaus verslo valdymo programomis.

Skambinti Kontaktai
Kiek kompiuterių yra įmonėje?
5
Kiek kompiuterių yra įmonėje
Kiek fiziniu serverių + virtualių mašinų yra įmonėje.
1
Kiek fiziniu serverių + virtualių mašinų yra įmonėje.
Ar reikalinga serverio antivirusinė apsauga?
Ar reikalingos profesionalios serverio, virtualių mąšinų atsarginės kopijos?
Standartinis darbo laikas: I-V 08:00-18:00
+50%
Kai paslaugų aptarnavimo sutartis pasirašoma 36 mėn. Standartinė 12 mėn.
-30%
Tai preliminarus paskaičiavimas. Kviečiam susisiekti ir pateiksim individualų pasiūlymą pagal jūsų poreikį.
Viso be PVM / MĖN. €
Kokie yra privalumai ir trūkumai, renkantis tarp vidinio ir išorinio IT skyriaus serverių priežiūrai?

Informacinių technologijų sritis sparčiai vystosi, o daugelis įmonių supranta, kad norint išlikti konkurencingomis, reikia turėti modernias ir patikimas IT sistemas. Tačiau ne visoms įmonėms pavyksta susirasti kvalifikuotų IT specialistų, todėl dauguma susiduria su iššūkiu – kaip patikimai palaikyti savo IT sistemas ir užtikrinti jų saugumą.

Vienas iš būdų išspręsti šią problemą yra susisiekti su išorine IT paslaugų teikėja, kuri teikia serverių priežiūros paslaugas. Šios paslaugos yra itin svarbios, nes serverių veikimas turi didelę įtaką visai įmonės veiklai. Bet kodėl išorinis IT skyrius yra geriau nei vidinis?

Pirma, išorinis IT paslaugų teikėjas turi daugiau patirties nei vidinis IT skyrius. Tai ypač aktualu smulkioms ir vidutinėms įmonėms, kuriose vidinis IT skyrius yra mažas ir neturi pakankamai patirties. Išorinis paslaugų teikėjas gali pasiūlyti profesionalią ir kvalifikuotą pagalbą, atsižvelgiant į skirtingus įmonių poreikius.

Antra, išorinis IT paslaugų teikėjas gali užtikrinti stabilų paslaugų veikimą 24/7/365. Vidinis IT skyrius turi ribotus išteklius, o specialistai dažnai turi atostogų ar būna sergantys. Tai gali sukelti problemų, nes IT sistemų aptarnavimo procesas yra nuolatinis ir reikalauja nuolatinės priežiūros.

Trečia, išorinis IT paslaugų teikėjas gali suteikti greitesnę ir efektyvesnę problemų sprendimo paslaugą. Jie yra savo srities specialistai ir yra pasirengę spręsti skirtingus IT problemas, kadangi yra susidūrę su įvairiomis situacijomis skirtingose įmonėse. O vidinis IT skyrius gali neturėti pakankamai žinių ar patirties, kad greitai išspręstų sudėtingas problemas.

Be to, išorinis paslaugų teikėjas yra lengviau keičiamas nei vidinis IT skyrius. Jie nereikalauja atostogų arba sergančių darbuotojų motyvavimo. Taigi, jei įmonė nebus patenkinta išorinio IT paslaugų teikėjo darbu, ją lengviau pakeisti. Be to, išorinės IT paslaugų teikėjos gali lengvai prisitaikyti prie įmonės poreikių ir padaryti reikiamus pasikeitimus.

Vis dėlto, yra tam tikrų trūkumų, susijusių su išorinėmis IT paslaugų teikėjomis. Pvz., galimi komunikacijos sunkumai dėl skirtingų laiko juostų arba kalbų. Taip pat įmonės gali susidurti su didesniais išlaidų kiekiais, nes išorinės paslaugos gali būti brangesnės nei vidinio IT skyriaus aptarnavimo išlaidos.

Galiausiai, išorinės ir vidinės IT paslaugų teikėjos turi savo privalumų ir trūkumų, todėl kiekviena įmonė turėtų pasirinkti tą variantą, kuris atitinka jos poreikius ir galimybes. Jei vidinis IT skyrius nesugeba patikimai palaikyti ir priežiūrėti įmonės IT sistemų, o išorinės IT paslaugų teikėjos gali užtikrinti stabilų IT paslaugų veikimą, tai galėtų būti geriausias sprendimas.